Vaiko emocinė gerovė – prioritetinė sritis šalyje šiais metais, todėl V-oji Palangos miesto pedagogų konferencija ir buvo skirta Vaikų emocinės gerovės metams paminėti. Emocijos yra mūsų atsakas į mus supantį pasaulį, kuris labai priklauso ne tik nuo mūsų patirties, bet ir nuo aplinkybių, kurių negalime pasirinkti. Emocijų atpažinimą, supratimą ir kontroliavimą būtina analizuoti ir kaupti jau vaikystėje, nes tai leidžia vaikui lanksčiau prisitaikyti ir palengvina keblių situacijų įveikimą ateityje. Tai labai svarbu ugdant sveiką ir įvairiapusę asmenybę, vertinančią save, tobulėjančią, gebančią kurti darnius santykius su kitais. Svarbiausia perduoti vaikui žinutę, kad turėti ir išreikšti įvairias emocijas yra normalu, o padėti vaikui jas atpažinti, suprasti ir įvardinti yra suaugusiųjų uždavinys.

Konferencijoje pranešimus skaitė psichologai Asta Blandė, Juris Beltė, Virginija Servutienė, švietimo lyderystės konsultantė Rūta Gudmonaitė ir Pozityvaus ugdymo instituto įkūrėja, SEU programos DRAMBLYS vadovė Irma Liubertienė. Pranešimuose buvo kalbama apie vaikų ir suaugusiųjų santykius, mokytojų emocinį raštingumą, pateikiami socialinio emocinio ugdymo Lietuvoje ir kitose šalyse sėkmės pavyzdžiai.

Konferenciją užbaigė Forumo teatras 4Rooms su puikia idėja Lietuvai „Mokytojas – prestižinė profesija iki 2025“. Kas to nenorėtų? Tačiau mokytojai skundžiasi pamokos nuvertinimu, perdegimo sindromu, tėvai – vertinimais, mokymo metodais, mokiniai – mokymo turiniu, o visi kartu – patyčiomis. Ką daryti? Tai sprendė Forumo teatro aktoriai, klausdami konferencijos dalyvių patarimų.

Konferenciją organizavo Palangos švietimo pagalbos tarnyba.

Konferenciją finansavo Palangos miesto savivaldybė.