Gruodžio 9-11 d. Palangos švietimo pagalbos tarnybos darbuotojos vyko darbo stebėjimo vizito į Paryžių. Vizito metu stebėjome veiklas, susijusias su įtraukiuoju ugdymu ir ugdymo įstaigos bendradarbiavimo su tėvais stiprinimu. Gvildentos ankstyvo specialiųjų ugdymosi poreikių atpažinimo ir pagalbos teikimo ugdymo įstaigoje galimybės, mokytojų ir pagalbos specialistų funkcijos, tėvų įsitraukimas ir darbas su jais. Stebėtas ugdymo aplinkų, veiklų pritaikymas. Analizuota koks yra ugdymo įstaigos vadovo vaidmuo bendradarbiaujant ir bendraujant su tėvais, t.y. kiek stipri lyderio pozicija teikiant švietimo pagalbą, ugdant ir bendraujant su tėvais įtraukiojo ugdymo klausimais. Pastebėjome, kad mezgant santykius su tėvais siekiama – priimti, informuoti, palaikyti dialogą, įtraukti, vyksta bendradarbiavimas siekiant „dirbti kartu“ vaiko labui. Taip pat stebėjome mokytojų vedamas veiklas, dėmesį kreipėme kaip atliepiamas kiekvieno vaiko individualumas, ar skiriamas dėmesys vaiko galimybei veikti savo tempu ir pagal savo gebėjimus. Matytų veiklų išskirtinumas – savarankiškumo ugdymas, kūrybinio mąstymo skatinimas. Maloniai stebino tėvų geranoriškumas ir įsitraukimas į mokyklos veiklą ją gerinant ir tobulinant. Taip pat buvo pastebimas aiškiai išreikštas tėvų pasitikėjimas, pagarba mokytojams ir mokyklai.
Vizito metu sustiprintos Palangos švietimo pagalbos tarnybos darbuotojų kompetencijos leis veiksmingiau šviesti tėvų bendruomenę įtraukties klausimais ir tokiu būdu suteikti pagalbą ugdymo įstaigoms įgyvendinant įtraukųjį ugdymą.
Finansuojama Europos Sąjungos lėšomis. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus nuomonę, todėl Nacionalinė agentūra ir Europos Komisija negali būti laikomos atsakingomis už jame pateiktą informaciją