Kvalifikacijos tobulinimas
Palangos švietimo pagalbos tarnyba siekia sudaryti miesto pedagogams galimybes tobulinti savo kvalifikaciją, nuolat atnaujinti ir gilinti metodines žinias, plėtoti profesinę kompetenciją. Atsižvelgiant į kintančios visuomenės poreikius, tarp jų – ir į poreikį mokytis visą gyvenimą, Palangos švietimo pagalbos tarnyba vykdo neformalųjį suaugusiųjų švietimą.
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimas
- Tiriame pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikį Palangos mieste.
- Organizuojame pedagogų kvalifikacijos tobulinimo seminarus, konferencijas, paskaitas, parodas ir kt.
- Organizuojame ir koordinuojame Palangos miesto mokytojų metodinę veiklą.
- Vykdome nuoseklią ir kryptingą mokytojų gerosios patirties sklaidą.
- Dalyvaujame projektų rengimo ir vykdymo veikoje.
- Bendradarbiaujame su kitomis švietimo ir pagalbos įstaigomis.
Ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos
Ilgalaikė kvalifikacijos tobulinimo programa | Registracijos Nr. | Prioritetas |
Švietimo pagalbos specialistų (logopedų ir specialiųjų pedagogų) ūgtis siekiant vaiko gerovės ir pažangos | 213004231 | 2023-2025 m. 2 prioritetas |
Projektų metodas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme | 213004226 | 2023-2025 m. 4 prioritetas |
Skaitmeninio raštingumo kompetencijų tobulinimas. Dirbtinis intelektas – pažinimas ir jo panaudojimas meninio ugdymo procese | 213004183 | 2023-2025 m. 1 prioritetas |
Įtraukiojo ugdymo aktualijos ikimokyklinio ugdymo įstaigoje | 213003965 | 2023-2025 m. 2 prioritetas |
Darbo teisė švietimo įstaigų darbuotojams | 213003924 | 2023-2025 m. 5 prioritetas |
Komandų koučingo mokymai | 213003923 | 2023-2025 m. 5 prioritetas |
Skaitmeninės technologijos mokyklos vidaus komunikacijai ir mokinių asmeninės pažangos matavimui bei vertinimui | 213003644 | 2023-2025 m. 1 prioritetas |
Kitoks požiūris į mokymą(si): savivaldus mokymas(is) | 213003615 | 2023-2025 m. 4 prioritetas |
Skaitmeninio turinio kūrimas ir išmaniųjų technologijų taikymas ugdymo procese | 213003564 | 2023-2025 m. 1 prioritetas |
Komandos formavimas, mobilizavimas ir sutelktumo stiprinimas | 213003447 | 2020-2022 m. 3 prioritetas |
Skaitmeninio raštingumo tobulinimas siekiant sklandaus, modernaus ir inovatyvaus atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo | 213003416 | 2020-2022 m. 1 prioritetas |
Komandinio darbo įgūdžių plėtojimas ugdymo įstaigoje | 213003395 | |
Emocinio intelekto svarba meninio ir įtraukiojo ugdymo procese | 213003394 | 2020-2022 m. 2 prioritetas |
Įtraukusis ugdymas: kad svajonė taptų realybe | 213003059 | 2020-2022 m. 2 prioritetas |
Kompiuterinių informacinių technologijų sistemos | 211001283 | 2020-2022 m. 1 prioritetas |
Skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas siekiant profesinio tobulėjimo ir ugdymo kokybės gerinimo | 213002892 | 2020-2022 m. 1 prioritetas |
Motyvacija mokyti ir mokytis: įžvalgos, patirtys, metodai ir rekomendacijos siekiant kiekvieno vaiko asmeninės pažangos | 211001217 | 2020-2022 m. 2 prioritetas |
Sėkmingo vadovo užrašai | 213002720 | 2020-2022 m. 3 prioritetas |
Mokytojų socialinės, emocinės ir sveikos gyvensenos kompetencijos plėtojimas | 211001189 | |
Psichologo ir socialinio pedagogo efektyvaus praktinio darbo su vaikais ir paaugliais, turinčiais elgesio ir emocijų sutrikimų, strategijos ir metodai | 213002704 | 2020-2022 m. 2 prioritetas |
Sistemingas personalizuotas mokymas(is) siekiant dermės tarp mokinių standartizuotų akademinių pasiekimų ir asmeninės mokinio pažangos | 213002409 | 2020-2022 m. 2 prioritetas |
Profesinio meistriškumo mokymai stiprinant ugdymo įstaigos darbuotojų emocinį intelektą | 211000917 | |
Microsoft Office 365 – programų paketas moderniam ir efektyviam mokyklos bendruomenės darbui | 213001976 | 2020-2022 m. 1 prioritetas |
Patirtinis ugdymas ikimokykliniame ir priešmokykliniame amžiuje | 213001930 | |
Skirtingų kartų pažinimas, bendradarbiavimas ir bendravimas. Kolegos-tėvai-mokiniai | 211000846 | |
Olimpinių vertybių ugdymo programos integravimas į mokomąjį dalyką | 213001928 | |
Praktinė ugdymo tobulinimo strategija „Pamokos studija“: taikymas ir dalijimasis virtualioje mokymo sistemoje | 213001929 | 2020-2022 m. 1 prioritetas |
Grįžtamasis ryšys
- Ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Skaitymo motyvacijos ir gebėjimų skatinimo metodai ir jų taikymas ugdymo procese“ vertinimas (programa organizuota pagal TŪM pažangos planą)
- Ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Komandų koučingo mokymai“ vertinimas (programa organizuota pagal TŪM pažangos planą)
- Ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Skaitmeninio profesinio orientavimo platforma („Spotiself“) mokykloms“ vertinimas (programa organizuota pagal TŪM pažangos planą)
- 2023 m. ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Skaitmeninio turinio kūrimas ir išmaniųjų technologijų taikymas ugdymo procese“ vertinimas
- 2023 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2022 m. ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Mokytojų socialinės, emocinės ir sveikos gyvensenos kompetencijos plėtojimas“ vertinimas
- 2022 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2021 m. mokytojų profesinių kompetencijų tobulinimo poreikio tyrimo ataskaita
- 2021 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2020 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2019 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2018 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
Dokumentai
- Pedagoginių darbuotojų (išskyrus aukštųjų mokyklų darbuotojus) 2023-2025 metų prioritetinės kvalifikacijos tobulinimo sritys
- Valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijos tobulinimo nuostatai
- Mokytojų, dirbančių pagal bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir neformaliojo švietimo programas (išskyrus ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas), veiklų, susijusių su profesiniu tobulėjimu, aprašas
- Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos nuostatai
- Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų kompetencijų aprašas