Kvalifikacijos tobulinimas
Palangos švietimo pagalbos tarnyba siekia sudaryti miesto pedagogams galimybes tobulinti savo kvalifikaciją, nuolat atnaujinti ir gilinti metodines žinias, plėtoti profesinę kompetenciją. Atsižvelgiant į kintančios visuomenės poreikius, tarp jų – ir į poreikį mokytis visą gyvenimą, Palangos švietimo pagalbos tarnyba vykdo neformalųjį suaugusiųjų švietimą.
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimas
- Tiriame pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikį Palangos mieste.
- Organizuojame pedagogų kvalifikacijos tobulinimo seminarus, konferencijas, paskaitas, parodas ir kt.
- Organizuojame ir koordinuojame Palangos miesto mokytojų metodinę veiklą.
- Vykdome nuoseklią ir kryptingą mokytojų gerosios patirties sklaidą.
- Dalyvaujame projektų rengimo ir vykdymo veikoje.
- Bendradarbiaujame su kitomis švietimo ir pagalbos įstaigomis.
Kvalifikacijos tobulinimo programos forma
Ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos
Grįžtamasis ryšys
- 2024 m. ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Projektų metodas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme“ vertinimas
- Mokytojų skaitmeninės kompetencijos tobulinimo poreikio tyrimas
- Stažuotės „STEAM dalykų mokytojų kompetencijų, kuriant praktinį STEAM ugdymo turinį ir praktinių STEAM veiklų organizavimą, tobulinimas“ vertinimas (stažuotė organizuota pagal TŪM pažangos planą)
- Ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Skaitymo motyvacijos ir gebėjimų skatinimo metodai ir jų taikymas ugdymo procese“ vertinimas (programa organizuota pagal TŪM pažangos planą)
- Ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Komandų koučingo mokymai“ vertinimas (programa organizuota pagal TŪM pažangos planą)
- Stažuotės „Universalaus mokymo(si) dizaino strateginis diegimas“ vertinimas (stažuotė organizuota pagal TŪM pažangos planą)
- Stažuotės „STEAM filosofija grįstas ugdymas Estijos mokyklose“ vertinimas (stažuotė organizuota pagal TŪM pažangos planą)
- Ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Skaitmeninio profesinio orientavimo platforma („Spotiself“) mokykloms“ vertinimas (programa organizuota pagal TŪM pažangos planą)
- Stažuotės „Lyderystė pokyčių valdymui ir tinklaveikai. Prancūzijos Respublikos ugdymo įstaigų patirtis“ vertinimas (stažuotė organizuota pagal TŪM pažangos planą)
- 2023 m. ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Skaitmeninio turinio kūrimas ir išmaniųjų technologijų taikymas ugdymo procese“ vertinimas
- 2023 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2022 m. ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Mokytojų socialinės, emocinės ir sveikos gyvensenos kompetencijos plėtojimas“ vertinimas
- 2022 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2021 m. mokytojų profesinių kompetencijų tobulinimo poreikio tyrimo ataskaita
- 2021 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2020 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2019 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2018 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
Dokumentai
- Pedagoginių darbuotojų (išskyrus aukštųjų mokyklų darbuotojus) 2023-2025 metų prioritetinės kvalifikacijos tobulinimo sritys
- Valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo nuostatai
- Mokytojų, dirbančių pagal bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir neformaliojo švietimo programas (išskyrus ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas), veiklų, susijusių su profesiniu tobulėjimu, aprašas
- Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos nuostatai
- Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų kompetencijų aprašas