Kvalifikacijos tobulinimas
Palangos švietimo pagalbos tarnyba siekia sudaryti miesto pedagogams galimybes tobulinti savo kvalifikaciją, nuolat atnaujinti ir gilinti metodines žinias, plėtoti profesinę kompetenciją. Atsižvelgiant į kintančios visuomenės poreikius, tarp jų – ir į poreikį mokytis visą gyvenimą, Palangos švietimo pagalbos tarnyba vykdo neformalųjį suaugusiųjų švietimą.
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimas
- Tiriame pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikį Palangos mieste.
- Organizuojame pedagogų kvalifikacijos tobulinimo seminarus, konferencijas, paskaitas, parodas ir kt.
- Organizuojame ir koordinuojame Palangos miesto mokytojų metodinę veiklą.
- Vykdome nuoseklią ir kryptingą mokytojų gerosios patirties sklaidą.
- Dalyvaujame projektų rengimo ir vykdymo veikoje.
- Bendradarbiaujame su kitomis švietimo ir pagalbos įstaigomis.
Ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos
- Skaitmeninės technologijos mokyklos vidaus komunikacijai ir mokinių asmeninės pažangos matavimui bei vertinimui. Registracijos Nr. 213003644
- Kitoks požiūris į mokymą(si): savivaldus mokymas(is). Registracijos Nr. 213003615
- Skaitmeninio turinio kūrimas ir išmaniųjų technologijų taikymas ugdymo procese. Registracijos Nr. 213003564
- Komandos formavimas, mobilizavimas ir sutelktumo stiprinimas. Registracijos Nr. 213003447
- Skaitmeninio raštingumo tobulinimas siekiant sklandaus, modernaus ir inovatyvaus atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo. Registracijos Nr. 213003416 Plačiau
- Komandinio darbo įgūdžių plėtojimas ugdymo įstaigoje. Registracijos Nr. 213003395
- Emocinio intelekto svarba meninio ir įtraukiojo ugdymo procese. Registracijos Nr. 213003394
- Įtraukusis ugdymas: kad svajonė taptų realybe. Registracijos Nr. 213003059
- Kompiuterinių informacinių technologijų sistemos. Registracijos Nr. 211001283 Plačiau
- Skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas siekiant profesinio tobulėjimo ir ugdymo kokybės gerinimo. Registracijos Nr. 213002892 Plačiau
- Motyvacija mokyti ir mokytis: įžvalgos, patirtys, metodai ir rekomendacijos siekiant kiekvieno vaiko asmeninės pažangos. Registracijos Nr. 211001217 Plačiau
- Sėkmingo vadovo užrašai. Registracijos Nr. 213002720 Plačiau
- Mokytojų socialinės, emocinės ir sveikos gyvensenos kompetencijos plėtojimas. Registracijos Nr. 211001189 Plačiau
- Psichologo ir socialinio pedagogo efektyvaus praktinio darbo su vaikais ir paaugliais, turinčiais elgesio ir emocijų sutrikimų, strategijos ir metodai. Registracijos Nr. 213002704
- Sistemingas personalizuotas mokymas(is) siekiant dermės tarp mokinių standartizuotų akademinių pasiekimų ir asmeninės mokinio pažangos. Registracijos Nr. 213002409 Plačiau
- Profesinio meistriškumo mokymai stiprinant ugdymo įstaigos darbuotojų emocinį intelektą. Registracijos Nr. 211000917 Plačiau
- Microsoft Office 365 – programų paketas moderniam ir efektyviam mokyklos bendruomenės darbui. Registracijos Nr. 213001976 Plačiau
- Patirtinis ugdymas ikimokykliniame ir priešmokykliniame amžiuje. Registracijos Nr. 2130014930 Plačiau
- Skirtingų kartų pažinimas, bendradarbiavimas ir bendravimas. Kolegos-tėvai-mokiniai. Registracijos Nr. 211000846 Plačiau
- Olimpinių vertybių ugdymo programos integravimas į mokomąjį dalyką. Registracijos Nr. 213001928 Plačiau
- Praktinė ugdymo tobulinimo strategija „Pamokos studija“: taikymas ir dalijimasis virtualioje mokymo sistemoje. Registracijos Nr. 213001929 Plačiau
Grįžtamasis ryšys
- 2022 m. ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Mokytojų socialinės, emocinės ir sveikos gyvensenos kompetencijos plėtojimas“ vertinimas
- 2022 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2021 m. mokytojų profesinių kompetencijų tobulinimo poreikio tyrimo ataskaita
- 2021 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2020 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2019 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
- 2018 m. kvalifikacijos tobulinimo renginių vertinimo apklausos ataskaita
Dokumentai
- Pedagoginių darbuotojų (išskyrus aukštųjų mokyklų darbuotojus) 2023-2025 metų prioritetinės kvalifikacijos tobulinimo sritys
- Valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijos tobulinimo nuostatai
- Mokytojų, dirbančių pagal bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir neformaliojo švietimo programas (išskyrus ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas), veiklų, susijusių su profesiniu tobulėjimu, aprašas
- Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos nuostatai
- Mokytojo profesijos kompetencijos aprašas